Ahad, 28 Ogos 2011

Jika aku pergi

                                                                    

                                                Jika aku pergi
                                                Aku ingin meninggalkan
                                                Sebuah rindu yang tidak kau ketahui
                                                Aku ingin kau ketahui
                                                Betapa bernilainya kewujudan aku disini
                                                Akan ku coretkan segalanya untuk kau
                                               

                                               Jika aku pergi
                                               Mungkin baru kau tahu kewujudan ini
                                               Aku tidak rela diketepikan
                                               Aku tidak rela dilupakan
                                               Kerana sebuah KEJAUHAN
                                               
                                              Jika aku pergi
                                              Mungkin terasa sebuah kehilangan
                                              Dari situlah mungkin kau amati
                                              Siapa diri ini sebenarnya
                           
                                             Sebuah kebisuan kau ciptakan
                                             Aku akan ciptakan sebuah kehilangan
                                             Aku ingin ciptakan sebuah penghargaan
                                             Agar kau tahu kewujudan diri ini
  
                                             Jika aku pergi
                                             Akan ku ciptakan lara dihati
                                             Tanpa sedar

Tiada ulasan :

Catat Ulasan