Khamis, 5 Januari 2012

sinopsis dan cover kurnia





Seorang perempuan yang perwatakan kasar tetapi jiwanya sungguh lembut.Hobinya adalah bermain skateboard bersama kawan baiknya.Jatuh cinta?Owh,sungguh parah.Nur Amalina tidak ingin jatuh cinta kerana baginya amat menyakitkan jiwa yang dijaga elok.Siapa tahu takdir tuhan.Dalam kata-kata itu,jiwanya seakan-akan dilamun cinta yang hebat.Cuba dipadam jiwa itu tetapi hingga kini tidak boleh.Hatinya keliru.
Tolonglah dikau pergi.Namanya Miqael Adham,kalau boleh tidak ingin melihat wajah itu ataupun bicaranya yang sungguh menggoda.Dapatkah Nur Amalina menepis perasaannya?

Mohd Haziq seorang kasanova yang amat menyayangi Nur Amalina tapi disebabkan atas nama sahabat baik.Perasaannya dipendam  sampai hati terluka walau seribu tubuh bahasa ditunjukkan kepada gadisnya itu.

Nur Amalina tidak memandang kedua-dua lelaki ini..Yang dia tahu,hanya atas nama sahabat...Namun apakan daya takdir telah ditetapkan..Hatinya ragu..





Nota sikit:Hai harap anda suka dengan cover dan sinopsis..sebenarnya dah banyak kali zatul fikir nak masuk ke tidak sinopsis nih.Jadi,setelah buat keputusan zatul masukkan..maaf ya kalau tak menepati citarasa anda semua.Harap ada komen..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan